Meer mond-tot-mond reclame

Ruim 90% van de ondernemers vertrouwt op omzet via mond-tot-mond reclame. Slechts 3% van de ondernemers heeft hiervoor een strategie. WWWaar.nl helpt kleine ondernemers aan meer omzet via de ouderwetse mond-tot-mond reclame. Soms in combinatie met internet.

Op basis van ruim 500 gesprekken met zelfstandige ondernemers heeft WWWaar.nl veel kennis hoe je meer mond-tot-mond reclame kunt krijgen. Met heel veel praktische tips van bewezen succesvolle acties van en door ondernemers.

Referentie van Dymph Bauckman van Selfcreation

Ik ben  Robert Gouda van WWWaar.nl  enorm dankbaar. Kreeg een cadeau van hem bij BNI Royaal voor een mond tot mond reclame scan.  Wat vind ik zo fijn aan de scan: testresultaten overzichtelijk, met tastbare 10 punten check die mijns inziens van wezenlijk belang zijn. In Jip en Janneke taal met voorbeelden/tips resultaten. Bedrijfsgerichte adviezen bij verbeterpunten Zo fijn om kritisch duidelijk helder en eerlijk een andere kijk te krijgen van je website en bedrijf!

Wist je dat:

  • 60% van alle aankoop beslissingen nog steeds off-line gebeurt? Dus via mond-tot-mond reclame;
  • Dat 90% hiervan ook de website bezoekt van het betreffende bedrijf?
  • 70% van de klanten een herhalingsaankoop doet, als er contact blijft bestaan met de klant

Gratis e-boek

De 3 basisprincipes van mond-tot-mond reclame

Dit e-boek is voor MKB-ondernemers die veel werk en omzet krijgen via via.